Salata de linte neagra si morcov

11 Feb

IMG_3766fb

O reteta gasita in vasta mapa cu retete a emisiunei “Sare si Piper”. O gasiti  aici. Am facut cateva modificari nesemnificative, dar care corespund gusturilor familiei noastre  :). Postez reteta cu modificarile mele.

Ingrediente:

  • 1 pahar de linte uscat
  • 2 morcovi medii
  • sare
  • 1 catel de usturoi

Pentru dressing

  • 1 lingurita coriandru
  • ½ lingurita chimen
  • 1/3 lingurita  scortisoara
  • 3 linguri de suc de lamaie
  • 1 lingurita de miere de albini
  • 2 linguri de ulei neutru
  • sare

1. Lintea am fiert-o 15 minute cu un catel de usturoi si sare.

2. Intre timp am pregatit morcovii, i-am spalat si curatat. Cu cutitul de curatat legumele am taiat morcovul in fasii subtiri.

3. Amestecam toate ingredientele pentru dressing. Turnam dressingul gata peste morcov.

4. Lasam lintea sa se raceasca. Apoi, o amestecam cu morcovul, care a reusit sa se infuzeze cu arome.

A iesit foarte gustos si peste 3 ore mi s-a parut si mai buna salata. Parca a reusit sa se marineze:).

Pofta buna cu voie buna!

2 Responses to “Salata de linte neagra si morcov”

  1. Anna February 14, 2013 at 10:37 pm #

    Yammmm…

  2. Natalia February 18, 2013 at 12:21 pm #

    Foarte delicioasa salata

Leave a comment